Filipino - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Jamie Betz - WaarBenJij.nu Filipino - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Jamie Betz - WaarBenJij.nu

Filipino

Door: Jamie

Blijf op de hoogte en volg Jamie

21 Oktober 2014 | Nederland, Haarlem

Terwijl ik dit typ zie ik hiernaast een advertentie voor 'money transfer to Uganda'... Omdat ik natuurlijk heel veel dingen voor Uganda heb opgezocht. Vorige week hoorde ik dat het college van bestuur van de Hogeschool van Amsterdam definitief had besloten dat we niet meer naar Uganda mogen. Even omschakelen, maar inmiddels is bijna alles geregeld voor mijn verblijf op de Filipijnen. Maar Uganda blijft hoog op mijn reislijstje staan! Vooral omdat ik zoveel weet over het land.

Vanmiddag kan ik mijn visum ophalen voor de Filipijnen en aanstaande vrijdag rond 18:00 sta ik op Schiphol om samen met Tim, Tessa en Thirsa naar Manilla te vliegen. Daar blijven we een paar dagen en dan gaan we een weekje naar Palawan. Volgende week zaterdag vliegen we naar Cebu, het eiland waar we 2 maanden gaan wonen en stage lopen.

Ik heb via Be-more ook een weblog (www.jamiebetz.be-more.nl). Ik weet niet precies welke ik ga gebruiken.

Volgende update als Filipino! ;-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Haarlem

Jamie

Actief sinds 28 Sept. 2014
Verslag gelezen: 185
Totaal aantal bezoekers 4734

Voorgaande reizen:

24 Oktober 2014 - 10 Januari 2015

It's more fun on the Philippines!

Landen bezocht: